ساخت ویلا در کردان جزو ایده های ناب و طلایی برای سرمایه گذاری در حوالی تهران است. این ایده نه تنها یک ایده عالی برای عاشقان طبیعت است، بلکه ایده ای اقتصادی با سود بالا برای سرمایه گذاری می باشد.

آیا شما هم از علاقه مندان ساخت ویلا در کردان هستید؟

آخر هفته ها که سر می رسد بسیاری از ساکنین تهران به مقصد کردان راهی سفر می شوند. سفری که از آن حرف می زنیم یک سفر چند ساعته و کوتاه است. چرا که کردان در استان البرز و در نزدیکی تهران واقع شده. این منطقه یکی از مناطق خوش آب و هوا با طبیعت بکر در حوالی تهران است که جان می دهد برای ساخت ویلا. ساخت ویلا در کردان و سپری کردن تعطیلات در ویلای شخصی در چند سال اخیر به یکی از سرگرمی های ساکنین تهران بدل شده است. این سرگرمی جنبه های اقتصادی و سودآور را نیز در دل خود جای داده.

آیا ساخت ویلا در کردان لزوما به سرمایه زیادی نیاز دارد؟

شاید پیش خود تصور کنید افرادی که اقدام به ساخت ویلا در کردان می کنند چه سرمایه های هنگفت و باد آورده ای دارند! اما چنین نیست. برای ساخت ویلا در کردان لزوما به سرمایه های کلان نیاز ندارید. شما می توانید در کردان یک ویلای نقلی و کوچک رو به کوهستان و یا یک ویلای لاکچری و پر ابهت در مناطق بالانشین بسازید. هزینه ساخت ویلا در کردان بسیار متغیر است و متاثر از پارامترهای مختلف می باشد. بنابراین نمی توان مبلغ مشخصی از سرمایه را برای ویلا سازی در کردان مناسب و کافی دانست. همه چیز به انتخاب و خواسته های شما بستگی دارد. در ادامه قصد داریم در مورد سرمایه لازم برای این اقدام به گفتگو بپردازیم. بنابراین با ما همراه باشید.

ویلا در زمین شیب دار
ساخت ویلا در کردان با هزینه معقول و منطقی امکان پذیر است

هزینه اخذ مجوز برای ساخت ویلا در کردان

اولین گام برای ساخت ویلا در کردان دریافت مجوز است. این روزها افراد زیادی اقدام به طراحی ویلا در مناطقی با کاربری جنگلی و زراعی می کنند. به همین دلیل حساسیت ویژه ای از طرف شهرداری برای اخذ مجوز ساخت ویلا وجود دارد.کردان یک شهرک خوش آب و هوا با مناطق کوهستانی است. بنابراین برای حفظ حریم محیط زیست باید فقط در مناطقی با کاربری مسکونی اقدام به طراحی ویلا نمود. در پروسه اخذ مجوز ساخت ویلا در کردان تمامی این موارد بررسی می شوند. هزینه اخذ مجوز بسته به متراژ زمین، موقعیت زمین و مظنه قیمتی منطقه مورد نظر می تواند متفاوت باشد.

تفاوت در هزینه ساخت ویلای فلت، ویلای دوبلکس و ویلای تریبلکس

آیا برای ساخت ویلا در کردان طرح خاصی دارید؟ مایل به ساخت ویلای فلت هستید یا ویلای دوبلکس؟ شاید هم می خواهید یک ویلای لاکچری و تمام عیار طراحی کنید و دست به ساخت یک ویلای تریبلکس با امکانات تمام عیار بزنید. طبیعتا تعداد طبقات ویلای شما در کردان عامل مهمی در میزان سرمایه مورد نیاز خواهد بود. هر چه به تعداد طبقات ویلا افزوده شود مطمئنا هزینه های طراحی نمای ویلا، هزینه طراحی دکوراسیون داخلی ویلا و هزینه طراحی امکانات و متریال های مورد نیاز بیشتر خواهد شد. علاوه بر این دستمزد بیشتری هم باید به تیم طراحی پرداخت کنید. ارزش یک ویلای دوبلکس و تریبلکس بیش از ویلای فلت می باشد.

بنابراین اگر قصد ساخت ویلا در کردان را دارید اما سرمایه تان با محدودیت مواجه است، توصیه می کنیم که فعلا ویلای فلت را انتخاب کنید. ویلاهای فلت جذابیت خاص خود را دارند و بسیار جمع و جور نقلی هستند. زندگی در این ویلاها می تواند فضایی صمیمانه و گرم را در کانون خانواده رقم بزند.

اقامت گاه ویلایی
هزینه ساخت ویلاهای دوبلکس در کردان بیش از ویلاهای فلت می باشد

برای ساخت ویلا در کردان تعلل نکنید!

اگر امروز از ما سرمایه لازم برای ساخت ویلا در کردان را بپرسید ممکن است یک نرخ مشخص دریافت کنید. اما هیچ تضمینی نیست که شش ماه بعد این نرخ ثابت مانده باشد. بنابراین اگر قصد ساخت ویلا در کردان را دارید نباید در تصمیم خود تعلل کنید. چنانچه اکنون سرمایه کافی برای این اقدام را دارید بهتر است دست به کار شوید. زمین های کردان در حال افزایش قیمت هستند. به همین دلیل است که عده زیادی سرمایه گذاری در این منطقه کوهستانی و خوش آب و هوا را به عنوان گزینه طلایی انتخاب می کنند.

تاثیر عوامل اقتصادی در نرخ ویلای کردان

هزینه ساخت ویلا در کردان با گذر زمان و بالا رفتن نرخ تورم و نوسانات اقتصادی که در قیمت زمین، قیمت متریال و دستمزدها رخ می دهد در حال تغییر است. تاثیر این عوامل اقتصادی به قدری است که افراد مصمم برای طراحی ویلا در منطقه کردان باید متناسب با قیمت های روز هزینه کنند. بنابراین برای تامین سرمایه مورد نیاز جهت ساخت ویلا در کردان ، سرمایه مورد نیاز را باید به نرخ روز حساب کنید.

محوطه داخلی ویلا به سبک روستیک
افزایش نرخ تورم منجر به افزایش هزینه ساخت ویلا در منطقه کردان می شود

آیا به یک محوطه تمام عیار در ویلای کردان نیاز دارید؟

محوطه سازی ویلا یکی از مهم ترین ارکان در ساخت ویلا است. برای برخی از افراد محوطه ویلا حکم اصلی ترین بخش ویلا را دارد. این افراد تمایل دارند تا در محوطه ویلا در زیر سایبان یا آلاچیق به صرف شام و عصرانه بنشینند و یا هر از گاهی تنی به آب استخر بزنند. آن ها دوست دارند تا شب های مطبوع بهاری را همراه خانواده در محوطه ویلا سپری کنند. بازی در زمین گلف، بازی کودکان در زمین بازی و سپری کردن اوقات فراغت در محوطه ویلا و جمع شدن دور آتشدان نوعی تفریح و سرگرمی برای این افراد است. اینگونه بگوییم که ویلای بدون محوطه برای آن ها حکم قفس را دارد.

کاهش هزینه ساخت ویلا در کردان با طراحی محوطه ساده

هدف اصلی بسیاری از افراد از ساخت ویلا در کردان در واقع استفاده از آب و هوای بکر و امکانات تفریحی ویلا در محیط باز است. بنابراین به همان اندازه باید سرمایه کلانی را وارد پروژه ساخت ویلا کنند. اما اگر سلیقه شما به گونه ای است که محوطه های خلوت و جمع و جور را می پسندید بنابراین نیازی هم به پرداخت هزینه های کلان ندارید. شما می توانید با پرداخت هزینه ای معقول با حداقل سرمایه برای ساخت ویلا در کردان اقدام کنید. چرا که اساسا هزینه های محوطه سازی ویلا برای شما حذف خواهد شد. این هزینه شامل هزینه نورپردازی محوطه، فضای سبز، استخر، آبنما، آتشدان، زمین گلف، زمین فوتبال، زمین بازی کودکان، آلاچیق، سایبان و پاسیو می شود.

ویلا کردان با جکوزی مدرن
هزینه طراحی محوطه در ویلای کردان موجب افزایش سرمایه مورد نیاز برای ساخت ویلا خواهد شد

کلام پایانی

ساخت ویلا در کردان این روزها یکی از اصلی ترین تفریحات ساکنین تهران است. سپری کردن آخر هفته در یک مکان خوش آب و هوا، رقم زدن یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور و داشتن مکانی برای کسب آرامش و دوری از دغدغه های شهر جزو مهمترین دلایلی است که نرخ ساخت ویلا در کردان را صعودی کرده. مجموعه آرکاوجاوند به عنوان یکی از بهترین مجموعه های طراحی معماری ویلا در ایران، صفر تا صد ساخت ویلا در منطقه ی جذاب و زیبای کردان را به کمک یک تیم خبره برای شما انجام می دهد. برای ارتباط با ما کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید تا از مشاوره های لازم بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید