قدم زدن در کوچه پس کوچه های کردان همچون قدم زدن در یک کارت پستال گرافیکی است. دلیل محبوبیت طراحی ویلا در کردان را می توان آب و هوای بکر و طبیعت دلنشین این منطقه دانست.

آیا شما هم مایل به خرید ویلا در کردان، این منطقه لاکچری نشین هستید؟

این روزها اگر کسی ادعا کند که در کردان صاحب ویلا است بی شک همه ما او را فردی خوش سعادت می دانیم. داشتن ویلا در منطقه ای لاکچری نشین با رشد اقتصادی عالی و آب و هوای بکر یقینا تحسین برانگیز است. اگر عکس های قدیمی از کردان را جستجو کنید این عکس ها از لحاظ سرسبزی و زیبایی تفاوتی با باغ های شمال کشور نخواهد داشت.

طراحی ویلا در کردان رویای دور از دسترسی نیست. کافیست از تخصص و مهارت یک تیم معماری حرفه ای کمک بگیرید تا موفق به ساخت ویلا در این منطقه با بهترین امکانات و بهترین قیمت شوید. در این مطلب قصد داریم پیرامون طراحی ویلا در کردان به گفتگو بپردازیم. بنابراین اگر شما هم رویای ساخت ویلا در این منطقه دلنشین را دارید با ما همراه شوید.

ساخت ویلا ارزان
طراحی ویلا در کردان به سبک لاکچری

 کیفیت بالای طراحی ویلا در کردان

کافیست چند ساعتی در منطقه کردان گشت زنی کنید. بعد از یک گشت زنی ساده متوجه خواهید شد که استانداردهای طراحی ویلا در کردان بسیار بالاست. در این منطقه به ندرت شاهد ساخت ویلاهایی با ظاهر معمولی و ساده خواهید بود. عمده ویلاهای کردان دارای طراحی لاکچری هستند و امکانات این ویلاها رفاه کامل را برای شما فراهم می کند.

چه سبکی از معماری در ویلاهای کردان اجرا می شود؟

 آنچه که بیش از هر چیز دیگری طراحی ویلا در کردان را جذاب کرده، تنوع در سبک های معماری است. با قدم گذاشتن به این منطقه گویی یک ژورنال معماری را پیش چشمان خود باز کرده اید. با مشاهده ویلاهای مدرن به قلب اروپا می روید و با مشاهده ویلاهای کلاسیک خود را در روم باستان می یابید. سبک های متنوع معماری با آب و رنگ جذاب و فریبنده چیزیست که در نگاه اول شما را محو خود خواهد کرد. ویلاهای کردان دارای استانداردهای بالایی از لحاظ طراحی هستند و هر سلیقه ای را راضی می کنند.

طراحی ویلای مدرن در کردان

ذائقه مردم این روزها بیشتر به سمت و سوی طراحی های مینیمال و مدرن در حال پیشروی است. بنابراین طبیعی است که در کردان نیز درصد بیشتری از ویلاها را به سبک مدرن رویت کنیم. هر چند که طراحی ویلای نئوکلاسیک نیز این روزها بازار داغی دارد. در طراحی مدرن ویلا شاهد پنجره های شیشه ای گسترده ای هستیم که رو به باغ های سرسبز و دل انگیز در دل کوهستان های کردان باز می شوند. در طراحی مدرن ویلا خبری از حاشیه پردازی های معمارانه نیست و طراح با یک مفهوم کلی اما تفکر برانگیز نمای ویلا را طراحی کرده است.

طراحی ویلای دوبلکس
ویلای مدرن در کردان

طراحی ویلای کلاسیک در کردان

مگر می شود سبک طراحی کلاسیک به این سادگی ها طرفداران خود را از دست بدهد؟ طراحی ویلا در کردان به سبک کلاسیک همچنان متداول است. ویلاهای اعیانی و شاهانه ای که شکوه و ابهت خاصی به فضا بخشیده اند جزو این دسته از ویلاها در کردان هستند. ساکنین کردان عمدتا افرادی لاکچری پسند با سلیقه های خاص هستند. بنابراین با کمی گشت زدن در کوچه پس کوچه های کردان شاهد این سبک از ویلاها خواهیم بود.

ساخت و اجرای ویلای کلاسیک
ویلای کلاسیک در در کردان

طراحی ویلا در کردان شامل چه نوع امکاناتی می شود؟

این در واقع همان بخش جذاب ماجرا است که طراحی ویلا در کردان را محبوب تر از هر جای دیگری ساخته. با طراحی ویلا در کردان صاحب امکانات فوق العاده ای خواهید شد. از استخر و آلاچیق و امکانات ورزشی در ویلا که بگذریم به امکاناتی چون امکانات ویلای هوشمند می رسیم.

امکاناتی که از آن حرف می زنیم کیفیت زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. در این ویلاها از سیستم های هوشمند استفاده می شود تا کاربران طعم واقعی زندگی لاکچری را بچشند. این همان چیزی است که طراحی ویلا در کردان را از سایر مناطق دیگر متمایز نموده.

دکوراسیون داخلی ویلاهای کردان

از نمای بیرونی ویلاهای کردان گفتیم اکنون نوبت دکوراسیون داخلی ویلا است. با وارد شدن به ویلاهای کردان بی شک محو طراحی داخلی این ویلاها خواهید شد و پیش خودتان خواهید گفت بی شک این ویلا ساخته و پرداخته یک معمار باهوش و خلاق است. زیبایی و جاذبه دکوراسیون داخلی ویلاهای کردان به زیبایی بیرون آنهاست. طراحی داخلی این ویلاها کاملا منطبق با نمای بیرونی بوده و فضایی صمیمانه و گرم در ویلا توسط طراحان خلق شده.

استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی ویلای کردان

کردان منطقه ای کوهستانی و خوش آب و هوا است. تعداد زیادی از ویلاهایی که در این منطقه طراحی می شوند سبک کوهستانی و روستیک دارند. بنابراین با ورود به ویلا شاهد استفاده از متریال های چوبی خواهید بود. استفاده از چوب به طرز شگفت انگیزی فضا را گرم، صمیمانه و در عین حال لاکچری خواهد کرد. در بسیاری از ویلاهای کردان در دکوراسیون داخلی از چوب هایی مانند چوب ترمو وود استفاده می شود که در برابر رطوبت و حریق کاملا مقاوم هستند.

طراحی داخلی چوبی
طراحی دکوراسیون داخلی ویلای کردان با استفاده از چوب

مهمترین نکات مورد توجه برای طراحی ویلا در کردان

از آنجایی که کردان منطقه ای خوش آب و هوا و مناسب برای تمام فصول سال است، طراحان باید در معماری ویلا دقیق باشند. در نظر گرفتن زاویه تابش نور خورشید برای بهینه سازی انرژی و نور در فصل های سرد و گرم سال از مهمترین نکات مورد توجه در معماری ویلا است. معمار باید به مواردی چون نورپردازی، طراحی داخلی، دوبلکس یا فلت بودن ویلا، اقلیم منطقه، محوطه سازی در ویلا، طراحی نمای ویلا و استفاده از متریال های مناسب برای ساخت ویلا توجه داشته باشد.

کلام پایانی

کردان از جمله مناطق لاکچری نشین و خوش آب و هوای تهران است. افراد زیادی مایل به خرید یا ساخت ویلا در این منطقه هستند. شما می توانید با هر نوع ایده و سلیقه ای که دارید برای طراحی ویلا در کردان اقدام کنید. این منطقه دارای خیابان هایی به غایت شیک همچون کارت پستال های گرافیکی است و مناطق سرسبز و دلنشینی دارد.

چنانچه مایل به طراحی ویلا در کردان هستید توصیه می کنیم از یک تیم خبره معماری کمک بگیرید. کمک گرفتن از یک تیم خبره به شما در ساخت ویلای شیک با استانداردهای روز کمک می کند. مجموعه آرکاورجاوند با سالها سابقه درخشان در حوزه طراحی معماری شما را در این راستا یاری خواهد کرد. برای برقراری ارتباط با ما و دریافت مشاوره کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید