طراحی ویلا در دماوند می تواند ارمغان های ارزشمندی چون آرامش، بهره مندی از هوای پاک، صرفه اقتصادی و دسترسی به جاذبه های گردشگری را همراه خود داشته باشد.

از مزیت های ساخت ویلا در شهر دماوند چه می دانید؟

زمانی که صحبت از ساخت ویلا میشود عمده افراد به یاد سواحل نیلگون خزر و یا جنگل های زمرد نشان هیرکانی می افتند. در حالی که یکی از بهترین مناطق مناسب برای ساخت ویلا در تهران است. درست است؛ تهران این شهر به ظاهر غرق در آلودگی های صوتی در حوالی خود مکان هایی بکر، آرامش بخش و دیدنی برای تفریح و طبیعت گردی دارد. دماوند یکی از مناطق زیبا و دیدنی در 70 کیلومتری شرق تهران می باشد که با طبیعت زیبا و هوای پاک توانسته پای افراد زیادی را برای ساخت ویلا در این منطقه باز کند. برای آشنایی با مزایای طراحی ویلا در دماوند در ادامه با ما همراه شوید.

طراحی ویلا در کردان
طراحی ویلا در دماوند همراه با چشم اندازهای بکر

سرمایه گذاری با طراحی ویلا در دماوند

این روزها خریدن یک واحد آپارتمان کوچک در شهری مانند تهران به یک آرزوی دور از دسترس بدل شده. افزایش نرخ زمین در تهران و مناطقی مانند لواسان به شدت با سیر صعودی همراه شده و دیگر نمی توان به سادگی برای خرید یک خانه ویلایی و یا حتی یک واحد آپارتمان اقدام کرد. با این حال هنوز هم که هنوز است بهترین راه سرمایه گذاری، خرید ویلا است.

اگر تصمیم تان برای سرمایه گذاری جدی است اما بودجه ساخت ویلا در تهران را ندارید به گزینه بهتری فکر کنید؛ طراحی ویلا در دماوند. دماوند یکی از شهرهای خوش آب و هوا در شرق تهران است که نرخ رشد قیمت ویلا در آن با سیر صعودی همراه است. شما می توانید با بودجه ای اقتصادی تر برای طراحی ویلا در دماوند اقدام کنید. در حالی که رشد سرمایه تان کم از رشدی که در تهران نصیبتان می شد نخواهد بود.

ساخت ویلا در دماوند با بودجه محدود

طراحی ویلا در دماوند می تواند منافع زیادی برای شما داشته باشد. فرقی ندارد که بودجه در دسترس تان چقدر است. شما می توانید با هر مقدار بودجه ای که دارید برای طراحی ویلا در دماوند اقدام کنید. می توانید برای ساخت ویلای لاکچری اقدام کنید و یا یک ویلای نقلی و فلت در منطقه ای خوش آب و هوا بسازید.

اقتصادی بودن قیمت زمین در دماوند

از مزیت های طراحی ویلا در دماوند این است که می توانید با بودجه محدود هم برای این سرمایه گذاری پر سود اقدام کنید. اگر بودجه تان به مناطق لاکچری نمی خورد می توانید با انتخاب مناطقی همچون مناطق روستایی و یا کوهستانی برای ساخت ویلا در دماوند اقدام کنید. خوبی شهر دماوند این است که قیمت زمین در آن ارزان است.

ویلا به سبک روستیک
خوش قیمت بودن زمین های ویلایی در دماوند

دسترسی به جاذبه های گردشگری دماوند

ساخت ویلا در شمال دسترسی به جنگل و دریا را برای شما هموار می کند. اما این بدان معنا نیست که با طراحی ویلا در دماوند به جاذبه های طبیعی دسترسی نخواهید داشت. دماوند شهری با جاذبه های فوق العاده می باشد. گشت زنی در این شهر خوش آب و هوا فرصتی برای دور شدن از مشغله های فکری و فشارهای روزمره ای است که در شهر شلوغی چون تهران به ذهن و روح شما وارد شده بود.

دریاچه تار و هویر؛ جاذبه های نیلگون دماوند

اگر می خواهید در دل روزهای داغ تابستان به منطقه ای خنک با آب و هوای دلچسب و بهاری بروید، دریاچه تار و هویر دماوند بهترین انتخاب است. با طراحی ویلا در دماوند می توانید به این دریاچه زیبا که در 26 کیلومتری دماوند واقع شده دسترسی سریع داشته باشید. هر چند که دیدن دریاچه یخ بسته هویر در روزهای سرد زمستانی هم خالی از لطف نیست. با این حال تجربه بی نظیری از گردش های تابستانی را در کنار این دریاچه خواهید داشت.

آبشار تیزآب؛ چشمه ای جوشان از دل سرسخت کوهستان

چشمه تیزآب از دیدنی های جذاب دماوند است. با طراحی ویلا در دماوند می توانید این آبشار جوشان را در 9 کیلومتری خود داشته باشید. آبشار تیزآب جان می دهد برای گردش های خانوادگی تابستانه. رسیدن به این آبشار جوشان مسیر سر راست دارد. کافیست وارد خیابان امام خمینی دماوند شوید تا به سمت جاده تیزاب سرازیر شوید.

پیست اسکی آبعلی در دماوند

اگر عاشق اسکی هستید به شما این نوید را می دهیم که با طراحی ویلا در دماوند دیگر نیاز به طی کردن مسیرهای جاده ای شلوغ برای رسیدن به پیست اسکی دماوند نخواهید داشت. شما در این پیست اسکی می توانید انواع تفریحات زمستانه را تجربه کنید و اوقات خوشی را سپری نمایید.

هتل ویلایی در توچال
پیست اسکی دماوند از جاذبه های بی نظیر دماوند است

سکونت در منطقه ای من با طراحی ویلا در دماوند

منطقه دماوند یکی از امن ترین مناطق در حوالی شهر تهران است. شما با طراحی ویلا در دماوند در واقع در منطقه ای بسیار امن و بی خطر ساکن خواهید شد. بنابراین بهره مندی از امنیت بالا را می توان از مهمترین مزیت های طراحی ویلا در دماوند دانست.

طراحی محوطه های شیک در ویلاهای دماوند

اغلب پیمانکارانی که طراحی ویلا در دماوند را به عهده دارند در محوطه سازی ویلا در دماوند سنگ تمام میگذارند. استفاده از عناصر طبیعی، نورپردازی های فوق حرفه ای، باربیکیو، آبنما، زمین فوتبال، طراحی آلاچیق و سایبان و طراحی آتشکده و استخر از مهمترین المان های طراحی محوطه در ویلاهای دماوند است. ویلاهای دماوند عمدتا ویلاهای بسیار لاکچری و شیکی محسوب می شود. بنابراین با طراحی ویلا در دماوند می توانید در منطقه ای اعیانی و لاکچری ساکن شوید.

طراحی ویلا متناسب با سلیقه شخصی

افراد سلیقه های مختلفی دارند. این موضوع در مورد انتخاب سبک های معماری نیز صادق است. برخی ویلاهای شاهانه و اعیانی را می پسندند و برخی دیگر سبک مدرن را دوست دارند. حتی ممکن است عده ای به سبک معماری نئوکلاسیک علاقه داشته باشند که سبکی مابین این دو است. خوشبختانه دماوند منطقه ای دارای پتانسیل پذیرش انواع سبک های معماری می باشد. بنابراین هر سبک از معماری را که می پسندید می توانید در طراحی ویلا اجرا نمایید.

عمارت طراحی شده به سبک باستانی
اعمال سلیقه شخصی در طراحی ویلاهای دماوند

بهره مندی از چشم اندازهای بکر و رویایی

طراحی ویلا در دماوند هدیه ای ارزنده به شما خواهد داد و آن هم بهره مندی از چشم اندازهای بکر و رویایی از دریچه های ویلا است. شما در ویلای خود در دماوند می توانید چشم اندازی رو به افق های بی کران از کوهستان های سر به فلک کشیده و سرسبز داشته باشید. کوهستان هایی که در فصل بهار و پاییز غرق در مه می شوند و در فصل تابستان درخشش جنگل های سبز آن را می توان زیر نور آفتاب دید.

کلام پایانی

مجموعه آرکاورجاوند یکی از خوش نام ترین مجموعه های معماری و فعال در حوزه طراحی ویلا در دماوند می باشد. چنانچه این تصمیم هوشمندانه را به تازگی گرفته اید تیم ما در این مسیر همراه شما خواهد بود. ما به شما این تضمین را می دهیم که بیشترین صرفه را از بودجه در دسترس تان در ساخت ویلا حاصل خواهید کرد. برای ارتباط با ما کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید تا مشاوره تخصصی در این باره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید