اگر ایده ای بکر برای ساخت ویلا در سر دارید و میخواهید ویلای شما به شکل دلخواه تان طراحی شود، ساخت ویلا گزینه مطلوب است.

چگونه صاحب ویلای رویایی دلخواه مان شویم؟

اگر فکر خرید ویلا یا ساخت ویلا را در سر دارید مطمئنا بارها و بارها در ذهن تان ویلای رویایی دلخواه تان را ترسیم کرده اید. تجسم طراحی داخلی ویلا همراه با نقش و نگارهای خیال انگیز و معماری دلپذیری که دارد حس و حالی توصیف ناپذیر است. این حس و حال بی شک شما را برای حرکت به سمت تصاحب ویلای رویایی تان مشتاق تر می کند.

اما این چالش ذهنی شما را لحظه ای رها نمی کند. خرید ویلا بهتر است یا ساخت ویلا؟ اگر این سوال ذهن شما را درگیر کرده باید دست به کار شوید و پرسش های مختلفی طرح کنید. پاسخ دادن به این پرسش ها می تواند شما را به سمت تصمیم بهینه رهنمون کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که کدام تصمیم برای شما بهتر است.

ساخت ویلا با ایده های خلاقانه منتج به نتیجه دلخواهتان خواهد شد

بودجه کافی برای ساخت ویلا دارید؟

بی تعارف بگوییم؛ یکی از اولین و مهمترین موارد در اقدام برای ساخت ویلا توجه به بودجه است. هزینه های طراحی ویلا و خرید ویلا یکسان نیست. مطمئنا هزینه هایی که برای طراحی معماری ویلا، طراحی محوطه ویلا و ساخت نمای ویلا و دکوراسیون داخلی ویلا پرداخت می کنید بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای خرید یک ویلای آماده باید پرداخت نمایید. بنابراین اگر در بودجه محدودیت دارید توصیه ما به شما خرید ویلای آماده است.

آیا با بودجه محدود می توان برای ساخت ویلا اقدام کرد؟

با این حال که گفته شد با بودجه محدود بهترین تصمیم برای شما خرید ویلا می باشد، ممکن است هنوز هم که هنوز است در فکر ساخت ویلا باشید. با بودجه محدود هم می توان اقدام به ساخت یک ویلای نقلی نمود اما باید در هزینه ها صرفه جویی کرد. در طراحی ویلا با بودجه محدود باید از حاشیه پردازی دوری کنید و سراغ طراحی های لاکچری نروید. صرفه جویی در هزینه خرید مصالح، نماسازی ویلا و طراحی دکوراسیون داخلی از مهمترین صرفه جویی ها در این شرایط است.

کمبود بودجه منجر به محدودیت در طراحی ویلا نمی شود

اجرای نمای دلخواه در ساخت ویلا

آیا عاشق نمای نئوکلاسیک هستید؟ یا نمای روستیک را می پسندید؟ نمای مدرن حسی از لوکس بودن به شما می دهد؟ نمای کلاسیک شما را به شکوه دوران گذشته می برد و برایتان نوستالژیک است؟ آیا ایده ای خاص برای طراحی نمای ویلا در سر دارید؟ پس شروع به ساخت ویلا کنید.

مزیت ساخت ویلا در نماسازی

ساخت ویلا مزیت مهمی که برای شما دارد این است که به شما اجازه انتخاب سبک در نماسازی ویلا را می دهد. اینکه عاشق کدام سبک و سیاق از نمای ویلا هستید می تواند در ویلای شخصی شما به زیبایی هرچه تمام تجلی پیدا کند. این در حالی است که در خرید ویلا پیدا کردن ویلایی با نمای دلخواه بسیار دشوار است.

اجرای نمای دلخواه در معماری ویلا

ساخت ویلا و شخصی سازی جزئیات طراحی ویلا

اگر ایده ای بکر برای ساخت ویلا در سر دارید و میخواهید ویلای شما به شکل دلخواه تان طراحی شود، ساخت ویلا گزینه مطلوب است. مطمئنا پیدا کردن ویلایی که آرمان های ذهنی شما در آن تجلی کرده باشد کار ساده ای نیست. بنابراین بهتر است به جای اتلاف وقت بابت پیدا کردن ویلای رویایی تان، برای طراحی ویلا کمر همت ببندید و آرزوهای دیرینه تان را با واقعیت پیوند دهید.

چه ایده هایی را می توان در ساخت ویلا اعمال کرد؟

شاید برایتان سوال باشد که در شخصی سازی ویلا چه محدودیت هایی پیش پای شماست؟ در پاسخ به این سوال باید به محاسبات مهندسی ارجاع تان دهیم. اگر از دید طراح و معمار ساختمان ایده ای قابلیت اجرا را داشته باشد می توان آن را در طراحی ویلا اعمال کرد. همه چیز بستگی به محاسبات مهندسی دارد. ایده هایی قابلیت اجرا دارند که از منظر مهندسی بدون ریسک باشند. بنابراین می توان گفت که دایره ایده پردازی های شما بدون محدودیت خواهد بود. البته به شرطی که به تایید معمار ساختمان برسد. بنابراین در ساخت ویلا می توان هر نوع ایده ای را وارد کرد.

اگر به ایمنی ویلا حساس هستید این کار را انجام دهید

ویلاهای از پیش ساخته شده از جهاتی نگرانی ایجاد می کنند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید به هنگام ساخت ویلا روی مراحل ساخت آن نظارت داشته باشید، طراحی ویلا را به جای خرید ویلا به شما پیشنهاد می دهیم.

نظارت در مراحل ساخت و معماری ویلا

در طراحی ویلا می توانید نظارت شخصی تان را در مراحل تکمیل ویلا اعمال کنید. از خرید مصالح گرفته تا مقاوم سازی و اجرای نکات ایمنی تحت نظارت شما خواهد بود. این در حالیست که در خرید ویلای از پیش ساخته شده نگرانی هایی از باب کیفیت مصالح و ایمنی وجود دارد.

استفاده از مصالح با کیفیت و ایمن در طراحی ویلا اهمیت دارد

رویای سکونت در کدام منطقه را دارید؟

اگر برای شما مهم است که در منطقه ای خاص ساکن شوید، خرید ویلا می تواند کمی چالش زا باشد. ممکن است در منطقه دلخواه شما ویلای مطلوب تان یافت نشود. به عنوان مثال اگر عاشق سکونت در ویلای استخر دار در مناطق کوهستانی کردان به سبک روستیک با نمای چوبی هستید ممکن است به این سادگی ها چنین ویلایی در کردان پیدا نکنید.

اما اگر قصد ساخت ویلا را داشته باشید به راحتی می توانید برای طراحی ویلا در آن منطقه اقدام کنید. طراحی ویلا در کردان، ساخت ویلا در کردان، طراحی ویلا در تهران و طراحی ویلا در شمال همگی شامل خدمات ساخت ویلا در منطقه دلخواه شما به سبک دلخواه تان می شود.

کلام پایانی

دوراهی همیشگی بین خرید ویلا و ساخت ویلا هیچگاه پایان نمی پذیرد. افراد همواره بر سر این دوراهی به چالش کشیده می شوند. با توجه به موارد ذکر شده در این مطلب به شما گفتیم که کدام تصمیم می تواند برای شما بهتر باشد. انتخاب تصمیم کاملا به شرایط شخصی شما بستگی دارد.

با این حال ساخت ویلا می تواند مجموعه ای از مزیت های نامحدود را در اختیار شما بگذارد. مجموعه آرکاورجاوند با بهره گیری از هوش، توانمندی و استعداد نیروهای خلاق و کاربلد خدمات ساخت و معماری ویلا در مناطق مختلف تهران و شمال را ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید