شرایط اقلیمی کردان

طراحی ویلا در کردان امروزه رشد زیادی داشته است اما این موضوع به چه دلیلی است؟ کردان یک منطقه خوش آب و هوا و سرسبز در نزدیکی تهران است. یک منطقه کوهستانی که بیشتر خانه­های آن ویلایی هستند. اگر ساکن تهران یا اطراف آن باشید حتما تا به حال اسم کردان را شنیده‌اید و به فکر خرید و طراحی ویلا در آن افتاده‌­اید. کردان شرایط اقلیمی بسیار خوبی دارد و کسانی که مایل به پرورش گیاهان هستند می­توانند با ساخت و طراحی ویلا مدرن اقدام به پرورش گیاهان و درخت‌های میوه کنند. این منطقه حدود 60 کیلومتر از تهران فاصله دارد و به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، با استقبال خوبی از طرف ساکنان آن برای خرید ویلا روبه‌رو شده است. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با شرایط طراحی ویلا در این منطقه آشنا کنیم.

نمای یک ویلای مدرن و استخردار
کردان یک منطقه کوهستانی می باشد که بیشتر خانه های آن ویلایی هست.

طراحی ویلا در کردان

طراحی ویلا در کردان در چند سال اخیر رشد زیادی پیدا کرده است. کردان با توجه به این که یک منطقه کوهستانی به شمار می­رود اما دسترسی آسانی دارد. از این رو در این منطقه ویلاهای مدرن و لوکس طراحی شده‌اند. شما می­توانید با بازسازی ساختمان های قدیمی و طراحی کردن آن براساس نیازها و سلیقه­ خود صاحب ویلایی ایده‌آل شوید.

با افزایش شهرنشینی میزان استرس­ها و فشار کاری افراد نیز زیاد شده‌اند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال این هستند که آخر هفته خود را در ویلاهایی دلباز در خارج از شهر به دور از آلودگی هوا و سروصدا سپری کنند. این موضوع بیشتر در شهرهای بزرگ مخصوصا تهران دیده می­شود. به همین دلیل ساخت ویلا در اطراف شهرهای بزرگ رو به افزایش است. یکی از مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران که افراد زیادی مشتاق هستند در آن ویلا بسازند، کردان می­باشد.

در ابتدای امر شما باید تعیین کنید که چه سبکی از ویلا می‌پسندید. امروزه طراحی ویلا مدرن طرفداران بسیاری پیدا کرده است اما شما می­توانید هر سبکی که مدنظرتان باشد را اجرا کنید. زمانی که سبک خود را درنظر گرفتید باید بدانید که تمام عناصر ویلای شما باید با هم همخوانی داشته باشند. از جمله عناصر استفاده شده در باغ، دکوراسیون داخلی منزل و طراحی نمای ساختمان نیازمند هماهنگی هستند. مطابق همان سبک باشند و با هم همخوانی داشته باشند. به همین دلیل توصیه می­شود این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا فضای آرام و دلنشین را برای شما طراحی کنند.

کردان یک منطقه کوهستانی است و در این منطقه رودخانه نیز وجود دارد. بنابراین قبل از ساخت ویلا در این منطقه باید مجوزهای لازم گرفته شوند و این کاری زمان‌بر و دشوار است. شما می­توانید این کار را به پیمانکار خود بسپارید و از گرفتن مجوزها خیال خود را راحت کنید تا پس از ساخت نهایی مشکلی برای شما پیش نیاید.

طرح ویلای مدرن به شکل کوبیک
ساخت ویلا در اطراف شهرهای بزرگ رو به افزایش است.

مزایای طراحی ویلا در کردان

طراحی ویلا در کردان شامل مزایای زیادی می­باشد که در اینجا به برخی از آن­ها اشاره می‌کنیم:

  • کردان با تهران فاصله کمی دارد و تا آزادراه حدود 5 دقیقه فاصله دارد.
  • جاذبه­های گردشگری طبیعی زیادی مانند رودخانه و کوه دارد.
  • آب و هوای بسیار خوبی دارد و همچنین موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد.
  • با توجه به افزایش خرید زمین و ویلا در این منطقه طراحی ویلا در کردان و ساخت آن می­تواند یک سرمایه‌گذاری خوب محسوب شود.
  • کردان دسترسی بسیار خوبی برای مراکز خرید دارد.
  • می­توانید در روزهایی که خودتان در ویلا نیستید آن را به صورت روزانه اجاره دهید.
  • با طراحی و ساخت ویلا در کردان می­توانید ویلا را طبق سلیقه خود بسازید و مشکلات ویلای آماده را نداشته باشید.
رندر نمای ویلای مدرن دوبلکس
طراحی و ساخت ویلا در کردان به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب شناخته می شود.

هزینه طراحی ویلا در کردان

طراحی ویلا در کردان دارای هزینه‌های مشخص شده‌ایی نیست. برای برآورد هزینه ساخت ویلا نمی­توان عدد دقیقی را بیان کرد. زیرا این موضوع بستگی به عوامل مختلفی دارد و علاوه بر همه، ثبات قیمت در بازار وجود ندارد. اگر فرض کنید در کردان زمین دارید هزینه­های ساخت ویلا در این منطقه با سایر مناطق تفاوتی ندارد. از عواملی که تاثیر زیادی در هزینه ساخت و طراحی ویلا در کردان دارند عبارتند از:

  • متراژ زمین و مساحت زیربنا که به طور مسلم هرچه متراژ بیشتر شود هزینه‌ها نیز بیشتر می­شوند.
  • نوع و برند متریالی که در ویلا استفاده می‌شود تاثیر زیادی در هزینه­ها دارند. مسلما هرچه از اجناس مرغوب‌تر و برندهای معتبر استفاده کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.
  • امکانات مورد درخواست توسط کارفرما یکی دیگر از عوامل موثر روی قیمت است. هرچه امکاناتی که کارفرما برای ویلا درخواست کرده بیشتر باشند هزینه بیشتری را باید بپردازید.
  • نوع نمای ساختمان نیز تاثیر زیادی در هزینه­های ساخت ویلا دارد.
  • مدت زمان اجرای پروژه را درنظر بگیرید. به دلیل نوسانات قیمتی زمانی که انجام پروژه طول بکشد ممکن است با نوسانات بیشتری روبه‌رو شده و مجبور به خرید متریال با قیمت بیشتری شوید.
  • انشعابات برق، آب و گاز هم روی هزینه طراحی ویلا در کدام تاثیرگذار هستند. نبودن هر یک از این انشعابات هزینه­های بیشتری را به پروژه اضافه می­کند.

با توجه به مواردی که گفته شد می­توان نتیجه گرفت تا قبل از طراحی اولیه ویلا نمی­توان قیمت دقیقی را مشخص کرد. بنابراین هنگامی که زمین را تهیه کردید می­توانید با یک تیم خبره قرارداد بسته و اجرای پروژه را به آن­ها بسپارید. با این کار شما می­توانید ویلای خود را زودتر آماده کنید و در هزینه­ها صرفه‌جویی زیادی کنید.

طرح ویلای مدرن به شکل کوبیک از زاویه کناری
قبل از طراحی اولیه ویلا نمی توان قیمت دقیقی را مشخص کرد.

طراحی ویلا با شرکت آرکاورجاوند

طراحی ویلا در کردان بعد از انتخاب سبک موردنظر باید به متخصصین این زمینه سپرده شود. برای تهیه متریال مرغوب و متناسب باسبک شما باید اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید. بسیاری از افراد دانش تخصصی و کافی در این زمینه ندارند به همین دلیل بهتر است برای این کار از افراد مجرب و شرکت­های معتبر در این زمینه کمک بگیرید. دقت کنید که از یک تیم حرفه‌ای و معتبر کمک بگیرید زیرا اگر طبق اصول و قوانین ویلای خود را نساخته باشید گاهی حتی مجبور به تخریب کامل آن خواهید شد. بنابراین در انتخاب پیمانکار خود دقت زیادی به خرج دهید.

شرکت آرکاورجاوند یک شرکت معتبر و با سابقه کاری درخشان در زمینه طراحی و ساخت انواع پروژه ساختمانی می­باشد. این شرکت تمام فعالیت­های ساختمانی از قبیل طراحی دکوراسیون داخلی منزل، طراحی نمای ساختمان و غیره را در کوتاه­ترین زمان ممکن انجام می­دهد.

دیدگاهتان را بنویسید