طراحی شهرک ویلایی در شمال موجب شده تا افراد بتوانند در کنار یک سرمایه گذاری ایمن، از امکانات رفاهی مطلوب و ایده آل در یک حریم کاملا حفاظت شده بهره مند شوند.

آیا شما هم نگران امنیت ویلای شخصی خود در شمال هستید؟

طبیعت بکر و وحشی شمال کشور هر فردی را برای ساخت ویلا در این خطه سرسبز وسوسه می کند. اما ساخت ویلا با چالش های مخصوص به خود همراه است. از کمبود بودجه گرفته تا برقرار سازی امنیت در حوالی ویلا. عده زیادی تصور می کنند که با ساخت ویلا در مناطق جنگلی ممکن است در معرض حمله سارقان و یا حتی حیوانات وحشی قرار گیرند.

عدم دسترسی سریع به امکانات شهری، گران بودن قیمت ویلاهای مستقل و نگرانی از بابت امنیت و عبور و مرور افراد متفرقه در حوالی ویلا همگی از جمله چالش هایی است که تیم های طراحی معماری ویلا را به سمت و سوی طراحی شهرک ویلایی در شمال سوق داده است. با طراحی شهرک ویلایی بسیاری از چالش های همیشگی برای خریداران ویلا رفع خواهد شد. در این مطلب قصد داریم پیرامون مزیت های طراحی شهرک ویلایی در شمال به گفتگو بپردازیم بنابراین همراه ما باشید.

طراحی شهرک ویلایی در شمال
مهمترین رکن در طراحی شهرک ویلایی در شمال برقرار سازی امنیت است.

طراحی شهرک ویلایی در شمال با هدف سرمایه گذاری

افراد این روزها دنبال مطلوب ترین راه برای سرمایه گذاری های سودآور هستند. راهی که بتوان با کمترین سرمایه در آن قدم نهاد و بیشترین صرفه اقتصادی را رقم زد. راه های زیادی ممکن است در وهله اول به ذهنتان برسد. اما هیچ کدام از این راه ها به اندازه طراحی ویلا سودآور نیست. قبول داریم که ساخت و طراحی ویلا به سرمایه قابل توجهی نیاز دارد. اما با طراحی شهرک ویلایی در شمال این محدودیت برای شما به یک فرصت طلایی تبدیل شده است. ویلاهای شهرکی در شمال دارای قیمت بسیار مطلوبی هستند. بنابراین شما می توانید با خرید ویلای شهرکی یک سرمایه گذاری پر سود را به ارمغان بیاورید.

نرخ بهینه خرید و فروش ویلاهای شهرکی

طراحی شهرک ویلایی در شمال یک پروژه سودآور هم برای خریداران ویلا و هم برای سازندگان شهرک ویلایی است. از آنجایی که نرخ خرید و فروش ویلا در شهرک های ویلایی بسیار بالاست بنابراین می توان گفت که ویلاهای شهرکی به سرعت به فروش می رسند. در واقع اگر شما در چند سال آینده قصد فروش ویلای خود را داشته باشید بی شک می توانید در سریع ترین زمان ممکن ویلا را با سود مطلوبی به فروش برسانید.

این موضوع برای سازندگان شهرک های ویلایی که اقدام به طراحی شهرک ویلایی در شمال می کنند نیز بسیار مفید فایده است. چرا که قبل از شروع ساخت شهرک، مشتریان بالقوه اقدام به پیش خرید ویلاهای شهرکی می کنند. بنابراین سازندگان بدون محدودیت در بودجه و با در دست داشتن سرمایه کافی اقدام به ساخت و طراحی شهرک ویلایی خواهند نمود.

سرمایه گذاری در شهرک ویلایی
ویلاهای شهرکی طرفداران زیادی دارند و سریعا به فروش می رسند.

برقرار نمودن امنیت فوق العاده با طراحی شهرک ویلایی در شمال

مشکلات و معضلاتی که از بابت امنیت در ویلاهای شمالی رخ می دهد همیشه دردسر ساز بوده و هست. این معضلات با طراحی شهرک ویلایی در شمال کمرنگ شده اند. چرا که شهرک های ویلایی دارای حریم تعریف شده و مشخصی هستند و یک نگهبان 24 ساعته در این شهرک ها در حال پاسبانی است. بنابراین در هر ساعت از روز امنیت در ویلای شما برقرار خواهد بود.

عدم ورود افراد متفرقه به شهرک ویلایی

با طراحی شهرک ویلایی در شمال می توان جلوی ورودی افراد متفرقه به حریم ویلا و بروز حوادث را گرفت. این یکی از نگرانی های بزرگ ساکنین ویلاهای جنگلی و کوهستانی است. مناطق جنگلی عمدتا خارج از شهر قرار دارند و امکان بروز حوادث در آنها بالاتر است. در شهرک هایی ویلایی فقط اجازه ورود به ساکنین شهرک داده می شود. بنابراین افرادی که جزو ساکنین اصلی شهرک ویلایی نیستند حق ورود به شهرک را ندارند. در واقع شما می توانید از بابت امنیت و ایمنی کامل ویلای خود آسوده خاطر باشید.

امنیت شهرک های ویلایی در شمال
امکان ورود افراد متفرقه به شهرک های ویلایی در شمال وجود ندارد.

بهره مندی از امکانات رفاهی در شهرک ویلایی

تیم های معماری در طراحی شهرک ویلایی در شمال، اغلب امکانات رفاهی را در شهرک تدارک می بینند. از استخر و باشگاه ورزشی و زمین والیبال گرفته که جزو امکانات ورزشی هستند تا امکاناتی چون فروشگاه های هایپر مارکت در شهرک های ویلایی طراحی می شوند. طراحی زمین تنیس، زمین فوتبال، استخر، باشگاه ورزشی، پارک، زمین بازی کودکان و انواع فروشگاه ها در شهرک های ویلایی ساکنین شهرک را از تردد بی مورد به سطح شهر بی نیاز می کند.

طراحی سبک های متنوع در ساخت ویلاهای شهرکی

 اگر قرار باشد در طراحی شهرک ویلایی در شمال تنها از یک سبک معماری خاص استفاده شود یقینا شهرک ویلای جاذبه بصری خود را از دست می دهد. هر چند که این شیوه از طراحی متداول است. تنوع در طراحی نمای ویلا و پلان ویلا در شهرک های ویلایی همان چیزی است که منجر به جذب بیشتر مخاطب خواهد شد.

طراحی نما ویلا مدرن، طراحی نما ویلا کلاسیک، طراحی نما ویلا پست مدرن و طراحی نما ویلا نئوکلاسیک همگی در دستور کار طراحی شهرک ویلایی در شمال قرار دارند. به همین دلیل است که افراد با علایق گوناگون می توانند در خرید ویلاهای شهرکی حق انتخاب داشته باشند.

قیمت مناسب ویلاهای شهرکی

ساخت و طراحی شهرک ویلایی در شمال هزینه کمتری برای تیم های ساخت و معماری ویلا به دنبال دارد. بسیاری از شهرک های ویلایی دارای ویلاهای متحدالشکل هستند. بدان معنا که نما و پلان ویلا در تمامی ویلاها یکسان است. طبعا ساخت و طراحی چنین شهرک ویلایی هزینه کمتری برای تیم ساخت و طراحی ویلا به دنبال خواهد داشت. چرا که برای هر کدام از ویلاها نیاز به طراحی نما و پلان مجزا نیست.

این ویلاها دارای طراحی دکوراسیون داخلی مشابه یکدیگر نیز هستند. از طرفی خرید عمده مصالح به تیم معماری کمک می کند تا هزینه کمتری برای ساخت ویلا صرف کند. به همین دلیل است که ویلاهای شهرکی دارای قیمت تمام شده ارزان تری هستند.

هزینه های شهرک ویلایی
ویلاهای شهرکی دارای قیمت اقتصادی هستند.

کلام پایانی

طراحی شهرک ویلایی در شمال این روزها به عنوان یکی از پروژه های سودآور شناخته می شود و حسابی روی بورس است. خرید ویلاهای شهرکی مزایای زیادی را هم برای خریداران و هم برای سازندگان به دنبال دارد. مجموعه آرکاورجاوند به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های طراحی معماری ویلا در ایران دست به اجرای این پروژه های عظیم زده است. بنابراین در صورتی که مایل به شراکت در این پروژه ها هستید و یا قصد طراحی و ساخت ویلا را دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید