عده زیادی از افراد برای ساخت ویلا سراغ مجموعه های غیر معتبر می روند تا در هزینه ها صرفه جویی کنند در حالی که این اقدام به قیمت از دست دادن سرمایه مالی و جانی آن ها تمام خواهد شد.

آیا دنبال یک سرمایه گذاری پر سود هستید؟

راه های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد. از باز کردن حساب بانکی گرفته تا سرمایه گذاری در بورس. اما هیچکدام از راه های سرمایه گذاری به اندازه ساخت ویلا نمی تواند سودآور باشد. این ایده نه تنها از لحاظ مالی بلکه از سایر جوانب نیز برای شما سودآور خواهد بود. داشتن مکانی امن و همیشگی برای رفع خستگی های روزمره، سفرهای وقت و بی وقت به شمال و مناطق خوش آب و هوا بدون نیاز به نگرانی از بابت پیدا نکردن اقامتگاه و دست پیدا کردن به آرامش روحی در کنار عزیزان و خانواده همگی از مزیت های ساخت ویلا است.

اما برای اینکه بتوانید به تمامی این مزایا دست پیدا کنید باید گام های هوشمندانه ای بردارید. بنابراین باید از متخصصین این امر کمک بخواهید تا شما را در این مسیر یاری کنند. در این مطلب خواهیم گفت که مزایای کمک گرفتن از یک تیم خبره در این امر چیست. بنابراین با ما همراه باشید.

عمارت ویلایی لاکچری
ساخت ویلا یک سرمایه گذاری پر سود است

طراحی ویلا با اقتصادی ترین هزینه

اولین و مهمترین مزیتی که طراحی ویلا به کمک طراحان حرفه ای و تیم های مجرب به دنبال دارد، بهره مندی از صرفه اقتصادی است. این روزها قیمت ها به سرعت در حال افزایش هستند. کافیست به اصول بازار و هزینه ها آشنایی نداشته باشید تا به سادگی سرتان کلاه رود. از هزینه خرید مصالح گرفته تا هزینه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی همگی باید بهینه سازی شوند. کمک گرفتن از تیم های خبره در طراحی ویلا می تواند هزینه های شما را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

طراحی ویلا به سبک دلخواه

بسیاری از مجموعه ها در قدم اول سعی دارند سازه های از پیش ساخته شده را به شما بفروشند. و یا از آن بدتر؛ هیچ توجهی به سبک دلخواه شما در معماری ویلا ندارند. بنابراین طرح نهایی سازه هیچ تناسبی با سبک دلخواه شما نخواهد داشت. این در حالی است که مجموعه های معماری معتبر و حرفه ای منطبق با سبک دلخواه شما طرح می زنند. بنابراین می توانید ویلایی که در رویای همیشگی تان ترسیم کرده بودید را صاحب شوید.

طراحی داخلی مجتمع مسکونی
مجموعه های معماری معتبر برای ایده های شما ارزش قائل اند

وارد کردن جزئیات در طراحی به سلیقه مشتری

ممکن است شما در جزئیات طراحی ویلا دنبال اجرای ایده های خاص باشید. تیم های حرفه ای طی برگزاری جلسات، ایده های شما را بررسی خواهند کرد. بنابراین می توانید ایده های شخصی تان را در طرح نهایی وارد کنید. البته این به شرطی است که ایده شما قابلیت اجرای مهندسی را داشته باشد. تیم های خبره و حرفه ای تمام سعی خود را می کنند تا ویلای شخصی سازی شده و متناسب با سبک زندگی مشتری را به او تحویل دهند.

طراحی ویلا مطابق با نوین ترین اصول جهان

اگر ژورنال های معماری جهان را ورق بزنید متوجه خواهید شد که اصول ساخت ویلا از گذشته تا کنون بسیار تغییر کرده است. این در حالی است که مجموعه های معماری زیادی خود را با این اصول انطباق نداده اند و همچنان درگیر طرح ها و اصول قدیمی هستند. مجموعه های برتر معماری ویلای شما را منطبق با نوین ترین اصول معماری جهان طراحی می کنند.

ساخت ویلا به سبک روستیک
طراحی مطابق با قوانین روز از اصول شرکت های معتبر معماری است

مستحکم سازی با اصول و قواعد جدید معماری

به عنوان مثال یکی از مهمترین ترین اصولی که در ساخت سازه های امروزی مطرح است بحث مستحکم سازی می باشد. با توجه به تغییرات شرایط اقلیمی و شدت گرفتن سیلاب ها و طوفان ها نسبت به ادوار گذشته، سازه ها باید با پایه های مستحکم ساخته شوند. این در حالی است که در چند وقت اخیر شاهد تخریب سازه های ویلایی زیادی بوده ایم. رعایت قوانین مستحکم سازی به شیوه های جدید برای مقابله با رویدادهای طبیعی از مهمترین مواردی است که تیم های خبره در دستور کار خود قرار می دهند. بنابراین دیگر نیاز به نگرانی از بابت بروز حوادث نخواهید داشت.

استفاده از متریال های با کیفیت

برخی از ویلاها عمر چندانی ندارند اما نمای آن ها را که نگاه میکنید خبر از متلاشی بودن بافت های داخل سازه می دهند. بدان معنا که نه در نمای ویلا و نه در دکوراسین داخلی از متریال های مرغوبی استفاده نشده. شکستن سنگ های نما، خراب شدن المان های محوطه، نم پس دادن سقف ها، ترک برداشتن دیوارها و پوسیدگی کفپوش آشپزخانه و سرویس های بهداشتی نشان دهنده استفاده از متریال های نامرغوب است.

در مجموعه های معماری معتبر و حرفه ای برای حفظ اعتبار مجموعه و رضایت مشتریان از بهترین متریال ها استفاده می شود. این متریال ها در برابر خوردگی، پوسیدگی، ضربه و رطوبت بسیار مقاوم اند و در بسیاری از مواقع در برابر حریق نیز دچار آسیب نخواهند شد. بنابراین ایمنی سازه شما کاملا حفظ می شود.

بهره گیری از هنر و خلاقیت معماران خوش ذوق

معماری های تکرارای دلزدگی ایجاد می کنند. در واقع زمانی که وارد برخی ویلاها می شوید دکوراسیون داخلی برای شما بسیار کسل کننده خواهد بود. این موضوع در مورد نمای ویلا نیز صدق می کند. در مجموعه های معماری معتبر از معماران خوش ذوق کمک می گیرند تا سازه ای با دکوراسیون داخلی خلاقانه، صمیمانه و هنرمندانه ایجاد کنند. بنابراین با ورود به ویلا احساسی از نشاط و سرزندگی خواهید داشت.

بازسازی داخلی ویلا جنگلی
معماران خوش ذوق و حرفه ای ایده های نابی را در طراحی وارد می کنند

رعایت استانداردهای ساخت و قوانین

مجموعه های معتبر ساخت و طراحی از قوانین و استانداردهای کیفی و مهندسی پیروی می کنند. این مجموعه ها در ساخت ویلا تمام اصول مهندسی را رعایت می کنند و طبق قوانین شهرداری پیش می روند. بنابراین در گرفتن پایان کار و سند هیچ مشکلی برای شما رخ نخواهد داد.

کلام پایانی

ساخت ویلا یکی از داغ ترین بحث های روز است که بین افراد مطرح می شود. این روزها افراد زیادی به دلیل سودآور بودن این ایده به دنبال اجرایی کردن آن هستند. طراحی ویلا نه تنها مزایای مالی برای شما خواهد داشت بلکه می تواند سبک جدیدی از زندگی را به شما هدیه دهد که در روحیات شما و کیفیت زندگی تان بسیار موثر خواهد بود. بدین منظور باید از مجموعه های معماری معتبر و حرفه ای کمک بگیرید.

در این مطلب به مزایای کمک گرفتن از مجموعه های خبره اشاره شد. مجموعه آرکاورجاوند یکی از قوی ترین مجموعه های خوش سابقه در ایران در حوزه طراحی و معماری ویلا می باشد که با ارائه خدمات این حوزه، سعی در ارتقای کیفیت زندگی هموطنان عزیز ایرانی برداشته.

دیدگاهتان را بنویسید