اگر شما هم عاشق ساخت ویلا در شمال هستید باید قبل از هر چیز منطقه جغرافیایی مطلوب تان را انتخاب کنید. یک تیم حرفه ای می تواند شما را در این راستا کمک کند.

دلیلی محبوبیت ساخت ویلا در شمال چیست؟

نیازی نیست به آمار و ارقام استناد کنیم. همینکه خودمان هر از چندگاهی هوس دل زدن به جاده و سفر به شمال را می کنیم دلیل محکمی برای محبوب بودن این خطه است. خطه شمال هر ساله مسافران زیادی را از سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر جهان پذیرا است. آب و هوای بکر و برخورد صمیمانه مردمان این منطقه به قدری دلنشین است که دل کندن از شمال را در روزهای آخر سفر بسیار دشوار می کند.

مزیت ساخت ویلا در شمال

ایده ساخت ویلا در شمال به جای مهمان شدن در شهرهای شمالی ایده ای است که می تواند شما را برای همیشه ساکن این خطه دوست داشتنی کند. شما می توانید با ساخت ویلا در شمال یک پایگاه دائمی برای رهایی از شر خستگی ها و دغدغه های روزمره داشته باشید و هر گاه که هوس کردید دل به جاده های سرسبز شمال بزنید. شلوغ بودن شهرهای شمالی در روزهای تعطیل و پیدا نکردن ویلای خالی از جمله دغدغه هایی است که با ساخت ویلا در شمال از شر آنها راحت خواهید شد. اما کدام شهرهای این خطه برای ساخت ویلا مناسب است؟ در ادامه خواهیم گفت.

ویلا کردان
با ساخت ویلا در شمال می توانید تجربه ای جذاب از زندگی در دل طبیعت داشته باشید

ساخت ویلا در شمال به قصد سرمایه گذاری

برای اینکه بتوانید تصمیم درستی در راستای ساخت ویلا در شمال بگیرید باید اصطلاحا سنگ تان را با خود وا بکنید! می پرسید یعنی چه؟ آیا هدفتان از ساخت ویلا در شمال سرمایه گذاری است یا صرفا می خواهید صاحب یک ویلای تفریحی شوید؟ عده زیادی با این اقدام از فرصت سرمایه گذاری بهره مند می شوند اگر شما هم جزو این افراد هستید مناطق زیر را انتخاب کنید.

زیباکنار گیلان؛ فرصت عالی برای رشد سرمایه

اگر می خواهید با ساخت ویلا در شمال یک فرصت سرمایه گذاری عالی پیدا کنید ما منطقه زیباکنار را به شما پیشنهاد می دهیم. نرخ رشد قیمت ویلا در این منطقه به شکلی صعودی در حال پیشروی می باشد. بنابراین با طراحی ویلا در این منطقه در چند سال آینده رشد سرمایه فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. نزدیک بودن به منطقه آزاد بندرانزلی، رونق اقتصادی عالی، فرهنگ بالای مردمان منطقه و بهره مندی از آب و هوای پاک و دلپذیر در مناطق ساحلی همان چیزی ست که ساخت ویلا در زیباکنار را توجیه می کند.

طراحی ویلا شمال
زیباکنار از بهترین مناطق مناسب برای ساخت ویلای لاکچری است

رامسر مازندران؛ عروس شهرهای شمالی

شهر رامسر را با نام عروس مازندران می شناسند. این شهر تجلی گاه بهشت است. تلاقی کوه و دریا در این شهر منجر به پدید آمدن شهری زیبا با طبیعت بکر و خالص شده است. رامسر یکی از لاکچری ترین شهرهای شمالی است که ساخت ویلا در آن مساوی با یک برد طلایی است. با ساخت ویلا در رامسر می توانید رشد فوق العاده ای را در سرمایه تان شاهد باشید. علاوه بر این، ویلاهای رامسر بسیار لاکچری طراحی می شوند. بنابراین می توانید به واسطه طراحی ویلا در این شهر در منطقه ای لوکس با امکانات فوق العاده ساکن شوید.

نوشهر مازندران؛ منطقه ای رو به رشد

از جمله شهرهایی که در چند سال اخیر پا به عرصه رشد و پیشرفت گذاشته نوشهر است. این شهر ساحلی یک شهر بسیار دنج و آرام است و دسترسی به امکانات در آن برای شما به راحتی فراهم می باشد. اگر می خواهید از شر ترافیک های جاده ای خلاص شوید، با رشد سرمایه مواجه شوید، به انواع مراکز خرید دسترسی داشته باشید و در هوایی پاک و مطبوع نفس بکشید ساخت ویلا در نوشهر را به شما توصیه می کنیم. نوشهر به تهران نزدیک و است و خرید ویلا در نوشهر یک امتیاز مثبت برای ساکنین تهران می باشد که آخر هفته های هیجان انگیزی را در این شهر رویایی سپری کنند.

ویلا استخردار
ویلاهای نوشهر دارای چشم انداز بسیار زیبایی هستند

طراحی ویلا در شمال به قصد تفریح

عده زیادی از افراد که مایل به ساخت ویلا در شمال هستند، فارغ از بحث های سرمایه گذاری به دنبال گوشه ای دنج برای کسب آرامش هستند. تمام آنچه که آن ها از طراحی ویلا می خواهند پیدا کردن مکانی آرامش بخش، هوای پاک و دوری از شلوغی شهر است. بنابراین بهتر است در شهرهایی اقدام به ساخت ویلا نمایند که قیمت ویلا در آن اقتصادی تر است.

آمل؛ منطقه ای سرسبز و نزدیک به تهران

شهرستان آمل یکی از شهرهای نزدیک به تهران است که به جنگل های انبوه و جادویی اش معروف است. وجود مکان های تفریحی و دسترسی به امکانات رفاهی در این شهر بستر را برای ساخت ویلا در این منطقه فراهم آورده. قیمت ساخت ویلا در شهرستان آمل به دلیل دوری از دریا کمی اقتصادی تر از شهرهای ساحلی شمال است. بنابراین اگر عاشق جنگل های سرسبز شمالی هستید و هدف تان سپری کردن یک تعطیلات رویایی در آخر هفته است، ساخت ویلا در آمل گزینه مناسبی برای شماست.

چمستان؛ شهرکی کوچک اما بکر و رویایی

اگر کمی هوشمندی به خرج دهید و درگیر تبلیغات پر آب و تاب نشوید برای ساخت ویلا در شمال، چمستان را انتخاب خواهید کرد. ساخت ویلا در این منطقه فعلا پر رونق نیست اما باید اوضاع پر رونق آن را در چند سال آینده مشاهده کنید. این شهر کوچک جنگلی در حوالی نور قرار دارد و یک شهر کم جمعیت اما با طبیعتی بکر است. قیمت ساخت ویلا در چمستان به نسبت سایر شهرهای شمالی کمتر است و برای افرادی که قصد صرفه اقتصادی دارند انتخابی مناسب است.

طراحی ویلا در مناطق کوهستانی شمال

ساخت ویلا در شمال در مناطق جنگلی و در ارتفاعات، مختص افرادی است که عاشق چشم اندازهای بکر و دیدنی هستند. ویلاهایی که در ارتفاعات شمال ساخته می شوند مناسب برای سپری کردن روزهای تابستان اند. فرار از گرمای شهر و پناه بردن به خنکای بهشتی این مناطق در شمال می تواند انگیزه اصلی شما از ساخت ویلا در مناطق جنگلی شمال باشد. مناطق ییلاقی تابستان های خنکی دارند. ویلاهای ییلاقی در شمال می توانند تمام امکانات یک ویلای ساحلی را داشته باشند. این ویلاها قیمت ساخت کمتری دارند چرا که دسترسی آن ها به مناطق شهری کمتر است.

طراحی ویلا مدرن
ویلاهای جنگلی می توانند به صورت فول امکانات طراحی شوند

طراحی ویلا در مناطق ساحلی

شمال است و دریای فیروزه فام خزر. مگر می شود به شمال سفر کرد و سراغ دریای خزر را نگرفت؟ عده زیادی از افراد عاشق زندگی در جوار ساحل زیبای خزر هستند. ساخت ویلا در شمال در مناطق ساحلی می تواند شرایط مناسبی را برای این افراد فراهم کند تا به آرزوی دیرینه شان جامه عمل بپوشانند.

قیمت ویلای ساحلی در شمال

قیمت زمین های ساحلی در شمال به ویژه در شهرهای پر طرفدار بیشتر از زمین های جنگلی است. البته مواردی چون میزان دسترسی به شهر، متریال های مورد استفاده در ساخت ویلا، دکوراسیون داخلی ویلا، طراحی نمای ویلا و تعداد طبقات نیز در قیمت ویلای شمال موثر است. با این حال ساخت ویلا در شمال در مناطق ساحلی می تواند شما را در عین دسترسی ساده به مناطق شهری در دل طبیعتی زیبا و رویایی ساکن کند.

کلام پایانی

بهترین مناطق برای ساخت ویلا در شمال می تواند با توجه به اهداف شما انتخاب شود. شهرهای استان گیلان از لحاظ لاکچری بودن، شهرهای استان مازندران از لحاظ دسترسی سریع به دریا و جنگل و شهرهای استان گلستان از لحاظ اقتصادی بودن مناسب برای طراحی ویلا هستند. با وجود مجموعه معتبری چون آرکاورجاوند با سابقه درخشان در ساخت ویلا در شمال ، نیاز به نگرانی در مورد انتخاب موقعیت جغرافیایی برای طراحی ویلا نداشته باشید. چرا که مشاورین ما راهنمایی های لازم را با توجه به جوانب امر در اختیار شما قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید